Sommar bby!

3kommentarer

Hej bloggen!
Sorry för min dåliga uppdatering men jag har inte haft lust eller orkat men iallafall så är jag frisk nu och det är skönt, men jag har lite förkylning kvar. Dom här dagarna på sistone har vart väldigt varma och sköna, och man har kunnat gått i shorts och en tisha hela tiden, så himla skönt att sommarn är på väg. Igår så var jag i skolan som vanligt, sedan efter solan så var jag med Nina och Alle och vi satt inne och snacka tills klockan blev typ 7 och vi gick ut, sedan drog vi till släggans vid 9 och köpte godis och sen så sov dom hos mig. Idag vaknade vi vid 11 tiden, fast vi låg kvar och slappa i sängen i typ tre timmar sen åt vi frukost. Efter det så tog jag en dusch och Alle drog hem. Klockan 5 drog jag till Janne och lillesyrran och var där i några timmar. Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att maten ska vara klar. Pöss & kram alla fina läsare! 

3 kommentarer

Emelie

18 May 2013 20:31

Hoppas det blir lite värme nu i sommar - förra sommaren regnade det ju typ bara :/

kickan

18 May 2013 23:25

kul att du var hemma när jag kom hem ifrån jobbet.

Evelina

19 May 2013 14:10

Vilka tror du vinner Hockey VM ikväll? Sverige eller Schweiz? Ska du kolla på matchen? :D

Svar: Jag vet inte... Jag kollar aldrig på hockey!
we're just swag

Kommentera

Publiceras ej