Skolavslutnings klänning!

1kommentarer

Hejsan bloggen! Nu har min älskade skolavslutnings klänning äntligen kommit! Jippie! Nu är det bara att hitta några smycken och ett par skor som passar till. Jag vill helst ha ett par svarta kilklackar men inte för höga för då kan jag ju inte gå i dom!

Men iallafall så sov jag hos Alle inatt för att vi hade fridrottsdag i skolan och då skulle vi hammarhallen och det är närmre från Alle till hallen än från mig. Så idag slutade vi runt 11:30-12:00, vilket var tidigt och skönt. Och nyss var jag på utvecklingssamtal idag med mina föräldrar och vår fröken! Och det gick bra och jag är nöjd med mina betyg! Men hörs senare puss & kram!💋

1 kommentarer

kickan

30 May 2013 09:57

Snygg klänning !!
Klart du ska vara nöjd med dina betyg, för jag är riktigt stolt över dig...

Du är sååå duktig i skolan !!!

Kommentera

Publiceras ej