Tjooo alla bloggelitos!❤

0kommentarer

Äntligen fredag!
Idag har jag vart i skolan och pluggat!
Efter skolan så va jag med Felle och nörda GTA och gjorde våfflor...
Ikväll så ska jag sova med Alle och det ska bli j*vligt roligt!!!✌

Ja nu får man tagga till matchen på fredag!
Aaaaah.... Måste upp 8 tror jag!!!!
I vanliga fall brukar jag sova till typ 11-12 så jag hoppas ni förstår att det kommer bli jobbigt!
Yees!
Mitt innebandylag och jag (såklart) ska på cup och vi ska sova över på en skola, och såklart så ska vi spela flera matcher per dag!!!!!❤

Åh nu kommer vi till den biten när jag skriver att det är dags för tuppenbollen....
Tuppenbollen är fotboll och det är bara vi 6:or mot varandra vilket är lite tråkigt!
Vår skola går det bara 4:or, 5:or och 6:or och vi får inte ens möta varandra!


Nästa vecka smäller det eller ja...
Nästa vecka så har vi bara 4 skoldagar och ja såklart så har man igentligen 5 dagar i veckan man har skola!
Så det betyder alltså att vi har ledigt på fredag!!!!!!❤

Sen är det dags för ❤PÅSKLOV❤!!!!!
Äre bara jag eller är inte lov bara bäst?!?!?
Då får jag äntligen sova ut så skönt jag längtar så mycket!!!!!❤

Nu till mitt lilla tips lyssna på:
One direction, one way or another.
Den låten nördar jag typ nu!❤

Puss puss på er och älska 1D!!!!!!!❤
Eller försök åtminstone att inte hata dom!

Ha en skitbra dag idag då!❤

Kommentera

Publiceras ej