Lever livet...

0kommentarer

Hej bloggisen! Sorry att jag inte har bloggat på ett tag nu men har inte haft tid/orken...

Men men igår hade vi innebandy träningen, vilket var kul och då fick jag reda på att jag ska va med på matchen på söndag, jippie! Hoppas vi vinner den här gången. Men i alla fall så åkte jag hem till Nina efter träningen och sov där... Vi la oss lite senare än vi hade tänkt! Men så var vi skit trötta på morgonen, men vi fick skylla oss själva.❤

I skolan hade jag mensvärk, så jag gick till skolsköterskan och fick en alvedon men det gick inte över, så jag fick gå med det hela dagen... Skönt! ;( (not)

Men nu är jag med Nina och senare ska jag till mamma och träffa min syster, ska bli skitkul!... Men en till sak som ska bli kul är att imorgon ska jag, Corne och Alle sova hos mig och vi är själva över natten så det innebär att vi får sova nere på soffan! Jaaoow!✌
Men nu kommer lite spontana bilder.,.😝