❤Haallllu❤

0kommentarer

Hejsan!
Ja hej, idag har vi haft tuppenbollen och det gick sk*tbra!!!!!✌
För 6:4 tog hem segern!!!!!!!!!!
Så om någon i 6:4 läser detta.... Jätte bra kämpat hörni!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokalen kommer se bra ut i vårat klassrum!
Vi kämpade och gjorde vårat bästa och vi vann, samtidigt hade vi kul!
Och såklart bra kämpat till alla andra klasser!

Övrigt så har jag haft en jätte bra dag!!!
Det hoppas jag att ni har haft också!


Så snart äre påsklov❤
Jag ska spendera min tid på att slappa så jag antar att ni läsare också kommer chilla...

Vi på bloggen har inte haft tid att göra videoinlägg men dom kommer tro mig!

Nu är jag jätte trött så det är dags att vila ''kanske'' kolla på någon film om jag orkar...😴
OCH ja så klart äta innan min hunger äter upp mig....!

Så HEJDÅ mina fina läsare...❤
Kommer ett inlägg senare....

Kommentera

Publiceras ej