SOMMARLOV!

0kommentarer

Hej bloggisen! I måndags och igår hade vi 6:or prao och jag & Nina praoade i köket på nytorpskolan. Det var kul och det gick bra. Idag hade vi sovmorgon, vilket är skönt eftersom vi ALDRIG har det! Och imorgon har vi ledigt eftersom det är sveriges nationaldag. Men iallafall så började vi klockan 09:00 idag och slutade runt 12:00. Därför att vi hade en rundtur på vår nya skola inför 7:an. Jag hamnade verkligen i en bra klass och jag tror att året i 7:an kommer bli super kul och bra! Idag var jag hemma hos Sally med Frida, Alle & Nina och det var såklart kul! Btw, så är det bara en vecka kvar tills skolavslutningen. Fattar ni 7 korta dagar?! Jag kan knappast fatta det! Och sen är det sommarlov och då kan man sova hur länge man vill, vara vaken hur länge man vill, vara med kompisar hela dagarna, åka och bada jämt och bara ta det lugnt om man vill det. Det kommer bli en bra sommar känner jag på mig! På tal om få dagar, så är det ju bara 27 dagar kvar tills vi ska till Egypten. Åhh, jag längtar så! Men nu måste jag avsluta det här inlägget annars blir det för långt.. Så puss & hej på er alla!💋

Kommentera

Publiceras ej