!SkolAVSLUTNING!

0kommentarer

Yey! På onsdag har vi skolavslutning, och yeeees vad jag har längtat! Nu sitter jag och kollar på tv, har inte bestämt vilken kanal jag ha på (det är ett svårt val!!!) Imorse vaknade jag upp av ett högt muller, det var min käre vän åskan. Men jag tycker det är rätt mysigt när det åskar så jag somnade om. Det känns rätt overkligt att det snart är skolavslutning, det har gått sååååå fort. Jag har börjat nörda en ny låt också! Haha, intressant men ni har säker också hört den, 'I need your love'. Tidigare idag var jag i stan och köpte två nya linnen och jag kan inte lägga upp en bild eftersom att jag skriver på datorn. Jaha, som ni redan vet (kanske) så har jag, Felicia, Alicia och Cornelia vart vid mälaren och badat, men som ni säker inte vet så var jag, Felicia och Alicia vid skanzö igår. Brunare blev vi ju.. och nu börjar mitt tuggummi smaka skit så får avsluta detta inlägget.
 
//Nina

Kommentera

Publiceras ej