Min helg

1kommentarer

helg:
 
Fredag:
I fredags så kom vi hem från kryssningen och det var tråkigt... Klart man ville stanna kvar men så är läget. Men vi hade i alla fall super kul! Vi drack drinkar och sprang runt på båten, men mest av allt tillbringade vi faktiskt vår tid i hytten, haha. Men det var mysigt att bara sitta och prata och käka godis.
 
Lördag: I går så var jag hemma hos mamma hela förmiddagen medlillesyrran. Och sen senare på dagen kom mina härliga kusiner förbi en stund. På eftermiddagen/kvällen åkte jag hem till pappa & Johanna för vi skulle på 30-årsfest hos grannen. Vi var bara där en stund för vi orkade inte så mycket... Men under den tiden så åt vi tacos. Efter festen så var jag och Corne hemma hos mig. Vi kollade på skräckfilm och åt godis. Sedan så sov hon hos mig.
 
Söndag: Idag så väckte Corne mig runt 10, sedan gick vi upp och åt frukost. Sedan gjorde jag mig i ordning för jag, pappa & Johanna skulle in till stan och köpa en bikini och en klänning till mig som jag skulle ha med till Egypten. Det blev en tisha, två tubtoppar och såklart en bikini och en klänning. (Bilder kommer) Just nu ligger jag med datorn i min säng och funderar på hur jag ska avsluta detta inlägg... Kom inte på något, så det där får väll bli mitt avslut. Haha, hejdåå!

1 kommentarer

Moa

28 Jun 2013 07:26

Vilka kusiner var de som kom för bi er?

Svar: Det var Merja och dom!
we're just swag

Kommentera

Publiceras ej