Kära vänner!❤

0kommentarer

Hejsan bloggisen! Sorry för att det inte kom några bilder på mina nya kläder, men det var bara för att blogg.se appen är helt störd så att det laggar hela tiden och ibland går det till och med inte ens att lägga ut inlägg! Men nog om det!
Dom senaste dagarna har jag bara hängt med vänner. Jag, Alle, Corne, Nina, Frida & Moa sov i måndags hos frida i tält. Vi grilla, spela kubb och fotboll och så studsade vi. Det var superkul och mysigt! Vi var ute tills klockan tre... Hehe, vart bara lite trött dagen efter då jag städade och rensade hela mitt rum/garderob! Duktig jag var... Haha! Men just nu så ligger jag ute med min mobil i solen, såå skönt! Det är runt 25 grader nu. Btw, så är det ju midsommarafton imorgon och då ska jag bara vara hemma med familjen och några fler och grilla och spela kubb. Sen så ska jag och Nina sova imorgon, på studdsmattan! Det är faktiskt väldigt skönt... Förutom alla mygg! Vad ska ni hitta på imorgon då? Men vi hörs sen, puss & kram så länge!👋

Kommentera

Publiceras ej