7:an Here We Come!

0kommentarer

Har precis haft skolavslutning, alla var glada och hade höga klackar!!!! Jag blev tvungen att byta från mina kilklackar till converse men det fungerade superbra ändå. När jag och mamma precis hade satt oss i bilen började jag störtböla för att vi inte ska ha våran lärare som vi haft i 2 år. Det är för att vi ska byta till högstadie skolan, Hammarskolan. Jag kommer sakna Lena så otroligt mycket, hon är den bästa läraren jag någonsin haft. Men vi får måste hälsa på hos henne nån gång!

Just nu ligger jag i sängen och skriver detta, det är ju öppenbart. Jag har inga planer för dagen så jag får väll helt enkelt ringa nån, så jag och nån kan va!

Hejdå måste dra alla bloggläsare! Och hejdå Lena!❤

Men nu bjuder jag på en bild!

// nina

Kommentera

Publiceras ej